De personalisatie-paradox: relevant zijn zonder eng te worden

Eddy Boeve

CRO- UX- en Personalisatie expert

iO

Glow

De personalisatie-paradox: relevant zijn zonder eng te worden

Je bezoekers willen relevante content, maar voelen zich gestalkt als je téveel weet. Leer hoe je de perfecte balans vindt tussen persoonlijke relevantie en privacy-respect. Van onbekende bezoeker tot loyale klant: de complete journey.

Met pakkende voorbeelden van hoe het wél en hoe het juist niet moet en natuurlijk cases van organisaties die wél slim omgaan met relevantie.

biografie

Eddy Boeve

Eddy heeft meer dan 25 jaar ervaring in Customer Experience en Conversie-optimalisatie. Hij is gespecialiseerd in het begrijpen van internetgebruikers: Wat willen ze? Wat moet je doen om ze online zaken met jouw organisatie te laten doen? Waarom kopen ze online bij jou? Of juist bij een ander? Hoe laat je ze klant blijven? Waarom haken ze af in het proces? En wat kun je daartegen doen? Eddy is bekend om zijn Bob Ross-conversiemodel, met aan de top van de piramide de heilige graal van de online marketing: online personalisatie. Hij helpt organisaties om hun conversiedoelstellingen te behalen.

Tickets

Wacht niet langer en bestel nu je ticket. Kom je als groep? Dan is het 6 halen en 5 betalen!