Contentpersonalisatie: het beheersen van de schaaluitdaging

Eddy Boeve

CRO- UX- en Personalisatie expert

iO

Zaal en tijd later bekend

Contentpersonalisatie: het beheersen van de schaaluitdaging

Personalisatie is geen trend; het is een verwachting van je doelgroep. Makkelijker gezegd dan gedaan: een gepersonaliseerde klantreis aanbieden aan je websitebezoekers. Maar hoe zorg je ervoor dat de juiste boodschap de juiste bezoeker bereikt, precies in de juiste fase van de klantreis—van bewustwording tot conversie en loyaliteit? En niet onbelangrijk: waar ligt de grens tussen meer persoonlijke relevantie en het respecteren van de privacy van je gebruikers?

biografie

Eddy Boeve

Eddy Boeve is dé expert in conversieoptimalisatie, gebruikerservaring en personalisatie. Met meer dan 35 jaar ervaring in de IT-sector is hij een belangrijke speler bij iO. Eddy ontwikkelt digitale strategieën voor klanten zoals De Mandemakers Groep, Philips Professional Displays en ABN AMRO Lease. Zijn passie? De kloof tussen gebruikers en technologie overbruggen. Hij creëert innovatieve, datagestuurde oplossingen voor gepersonaliseerde online ervaringen die de verwachtingen van gebruikers overtreffen.