Content met je kanaalstrategie

Karina Schenkel, Jody Brands

Politie

Beam

Content met je kanaalstrategie

In deze sessie delen we hoe het landelijke social media team van de politie dagelijks inspeelt op actualiteit met transparante en creatieve content. We laten zien hoe je doelgroepen bereikt die je via traditionele media mist, en hoe je aan vertrouwen bouwt. Met concrete voorbeelden en praktische inzichten.

biografie

Karina Schenkel & Jody Brands

Karina Schenkel is sinds 2019 leidinggevende van het landelijke social media team van de politie. Door middel van eerlijke en aansprekende content draagt ze samen met haar team bij aan het vertrouwen van jongeren in de organisatie. Eerder werkte ze in de media als regisseur van verschillende tv-producenten, en later als manager videoproductie bij Coolblue.

Jody Brands werkt bij de landelijke communicatieafdeling van de politie. Na haar opleiding aan de Hogeschool voor Journalistiek startte ze vijf jaar geleden als social media-redacteur. Inmiddels ontwikkelt Jody uiteenlopende contentformats voor verschillende kanalen — van het interviewen van agenten voor de podcastserie Echte Politieverhalen tot het meedraaien op straat om een authentiek inkijkje te geven in het politiewerk.

Tickets

Wacht niet langer en bestel nu je ticket. Kom je als groep? Dan is het 6 halen en 5 betalen!