Headless mind: denk anders, creër slimmer

Marije Bijlsma

Design manager content

KLM

Zaal en tijd later bekend

Headless mind: denk anders, creër slimmer

Overgestapt op een headless CMS? Migratie klaar? Dan begint het pas echt. Hoe haal je de waarde uit je content en realiseer je je ambities? In grote organisaties draait dat om change: nieuwe rollen, overtuigen van stakeholders en breken met legacy. Marije laat zien hoe de contentcreator hierin het verschil maakt — met een frisse mindset en nieuwe vormen van creativiteit.

biografie

Marije Bijlsma

Marije Bijlsma is Manager Digital Content bij AirFrance/KLM – een verbinder tussen content, strategie en technologie. Ooit begonnen als UX-copywriter, nu drijvende kracht achter digitale vernieuwing over kanalen heen. Ze gelooft in de kracht van een open mindset en creativiteit als motor voor verandering. Met haar mix van strategisch inzicht en tech-curiosity helpt Marije teams groeien en hun content future-proof maken.

Tickets

Wacht niet langer en bestel nu je ticket. Kom je als groep? Dan is het '6 halen en 5 betalen!'