Spark

Content maken is zilver, schaalbaar maken is goud

Niels Vonk

Digitaal Content Strateeg

Vonkline

Content maken is zilver, schaalbaar maken is goud

Herken je dit? Binnen je organisatie zijn er allerlei contentinitiatieven, van social tot branding, van campagnes tot de app. Maar wie is er eigenlijk de baas over alle content? Vaak meerdere mensen en daardoor dus eigenlijk niemand echt. Toch kan je hier samen veel winst halen. Hoe? Het meest ideale is een overkoepelende visie en strategie, maar je kan ook nu al starten met de juiste mindset en simpele stappen. Niels Vonk geeft je tips, tricks en voorbeelden.

Biografie

Niels Vonk

Als je klant echt centraal staat, welke content is dan ook echt belangrijk? Dat is een challenge die Niels Vonk graag neerlegt als spreker, in zijn workshops en in zijn interim opdrachten. Niels heeft meer dan 15 jaar ervaring bij verschillende A-merken en helpt nu middelgrote en grote organisaties met accelereren op het gebied van digital, marketing en loyalty. Daarnaast heeft hij een voorliefde voor efficiënte creativiteit, slimme klantreizen en als zijstap: de business modellen achter professionele sport.

Niels Vonk